Maak je Takeaway onvergetelijk
Make it personal
Een kort handgeschreven berichtje met de naam van je klant.
Starbucks doet het al jaren en met succes...
Size matters
Stem de maat van je verpakkingen af op je porties. Passende verpakkingen laten het gerecht groter en dus aantrekkelijker lijken. Gerechten schuiven ook minder in een passende verpakking.
Stay in touch
Hou je klant op de hoogte van zijn/haar bestelling. Loopt er iets mis? Communiceer zo snel mogelijk. Je klant zal het waarderen.
Social Media
Maak zelf filmpjes en foto's van de mise-en-place, bereiding en afhaling van je gerechten en zet die op je social media-kanalen.
Zo kunnen je klanten langer genieten van je kookkunsten.
Music is food for the soul
Geef je klanten een Spotify playlist met de favoriete muziek van je zaak. Zo blijven ze aan je denken telkens ze de nummers horen.
Reviews
Vraag je klanten de maaltijd te beoordelen met een positieve review op je social media.
Hou deze feedback in de gaten en ga er positief mee om. Bekijk het eerder als constructieve opmerkingen.
Maak je pakje friet onvergetelijk
Keep it short
Hou je menu kort en simpel.
Zet er toppers op met extra marge en denk ook eens na over menuformules om voor extra verkoop te gaan.
Go Social
Investeer éénmalig in goede foto's van je eigen gerechten, je zaak en je Team.
Zet ook regelmatig iets nieuws op je social media. Zo blijf je mensen triggeren.
Shout it out loud
Laat je klanten weten dat je er bent!
Adverteren via social media rendeert, kan heel gericht en voor een betaalbaar budget.
Go digital
Met een degelijk digitaal bestelplatform krijg je meer controle en kan je je zaak efficiënter (lees : rendabeler) maken. Lees hieronder meer over OnlineFrietjesBestellen.be
Go eco
Klanten kopen bewuster en een investering in ecologische verpakkingen haal je er zo uit in meer omzet en een sterker imago.
Vraag aan je vertegenwoordiger naar ons aanbod van gepersonaliseerde verpakkingen.
Reviews
Vraag je klanten de maaltijd te beoordelen met een positieve review op je social media.
Hou deze feedback in de gaten en ga er positief mee om. Bekijk het eerder als constructieve opmerkingen.
OnlineFrietjesBestellen
Takeaway heeft de Horeca door de moeilijke periode van lockdowns geholpen.
Nu alles terug open kan, zullen klanten van de voordelen van afhaal/levering willen blijven genieten.
Daarom is het zaak je zaakjes op orde te brengen en zo efficiënt mogelijk te werken.
Agora Culinair werkt hiervoor al een tijdje samen met een Unipage.
Makkelijk zelf een online besteltool maken zodat de klanten van je frituur digitaal kunnen bestellen. Geen wachtrijen, geen gedoe met wisselgeld, geen dure onderhoudskosten en meer bereik.
Zo kunnen jouw klanten vanuit hun luie zetel hun bestelling plaatsen en op afspraak afhalen. En dit alles voor een vast maandelijks bedrag zonder bijkomende commissies!
Ontdek alle voordelen van Unipage
Webshop zonder zorgen
Lanceer je eigen webshop in 3 minuten zonder IT-zorgen.
Unipage neemt al het onderhoud voor haar rekening. Gedaan met dure investeringen in een eigen webshop!
Vermijd wachtrijen
Ontvang met gemak bestellingen en handel ze af met onze intuïtieve applicatie.
Vermijd wachtrijen en geef je klanten een betere ervaring. Onze slimme productielijsten zorgen er voor dat je geen tijd verliest door elke bestelling apart klaar te maken.
Laat geen omzet liggen
Verhoog je omzet met Unipage en focus meer op wat echt belangrijk is: je zaak. Onze slimme systemen zorgen er voor dat je op elk moment kan beslissen hoeveel bestellingen je wil doorlaten, afhankelijk van de beschikbare capaciteit.
Verpakkingen
Takeaway verpakkingen
Feestelijk eindejaar
Meer omzet?
Meer tevreden klanten?
Blijf op de hoogte van nieuws en trends.
Ontvang maandelijks inspiratie in je mailbox.
Meer dan 2.500 collega’s gingen je voor.