Alles zelf doen of uitbesteden?
dd. 
17/07/2019

De robot en jouw personeel... Bespaar tijd en geld door uw personeelsplaning te automatiseren. Maak kennis met het online werkrooster.

Een horeca-ondernemer krijgt heel wat op zijn bord. Denk aan het moeilijk vinden van personeel, de dure personeelskosten maar ook andere management-issues kunnen opduiken. We doen dit vaak allemaal zelf om geld te besparen, maar dat is een korte termijn visie. Het durven uitbesteden van bepaalde taken kan je net geld besparen in de long run. Jouw hoofdtaak als horeca ondernemer is het succes bewaken van jouw etablissement. Besteed daarom zoveel mogelijk taken uit die niet behoren tot de strategie. Denk maar aan een boekhouder, maar ook voor het maken van jouw personeelsplanning.

Bespaar net zoals onze klanten gemiddeld een uur per dag uit dankzij digitalisatie van jouw personeelsplanning. In onze online tool maak je gemakkelijk een planning op basis van de beschikbaarheid van jouw personeel. Bespaar tijd dankzij automatische Dimona’s, laat overeenkomsten digitaal tekenen en stuur last-minute oproepen makkelijk uit via de tool. Indien gewenst, kunnen we onze data zelfs integreren met andere systemen. Onlinewerkrooster is betaalbaar voor elk bedrijf, ongeacht de grootte.

Nu tijdelijke promotie van -10% voor klanten van Agora Culinair !

Zo kan u al vanaf € 31,46/maand (ipv € 34,95/maand) intekenen op Onlinewerkrooster.
Interesse? Neem vandaag nog contact op!
Gebruik je coupon in het contactformulier