Bestel snel en eenvoudig

Online bestellen, per e-mail of telefoon

Vraag snel je login aan bij je vertegenwoordiger.

Heb je vragen of problemen bij het online bestellen?
Je kan de meeste antwoorden hieronder terugvinden.

Agora Culinair Vleesboerke

Eerste Hulp Bij Online bestellen....

Bestellingen plaatsen bij de Agora Culinair Webshop

Horeca professionals kunnen hun bestelling ook online doorgeven bij Agora Culinair.
Klik eenvoudig op het winkelkarretje en log vervolgens in met je login en paswoord.
Een login krijg je van je vertegenwoordiger of door contact op te nemen.

Voor Agora Culinair Vleesboerke en Agora Culinair Van Hout kan je dit handig overzicht gebruiken.

  • Met je PC, laptop of tablet: beschikbaar met elke browser, voor online gebruik
    Ga naar de bestelpagina
  • Met je smartphone: voorlopig nog niet maar we zijn hier volop mee bezig

Als klant heb je een vaste leverdatum die je kan afspreken met je vertegenwoordiger.
Bestellen via de Agora Culinair Webshop kan tot 15u de dag voor je vaste leverdatum.
Wil je liever een andere datum? Je kan de gewenste leverdatum aanpassen + de reden opgeven in de webshop.

Bij de artikelen kan je een afbeelding en link naar de technische fiche terugvinden wanneer aangeleverd door de fabrikant.

De prijzen in onze webshop zijn jouw aangerekende prijzen excl. BTW. Hierin is jouw klantenkorting dus al verrekend.

Bepaalde artikelen hebben een gewichtsprijs. Het geschatte gewicht van deze producten staat mee in de omschrijving.
Bij bestelling van een gewichtsartikel is het aantal dat je invoert x het geschatte gewicht. Dus 1 x ±3kg = ±3kg
Het product wordt gewogen bij het klaarzetten van je bestelling en de prijs wordt dan berekend en vind je terug op je leveringsbon.

Bestellingen vanaf € 150,- zijn gratis.
Voor bestellingen onder € 150,- worden € 15,- transportkosten aangerekend.
Bedragen zijn excl. BTW.

Je kan je bestelling tijdelijk opslaan. Bij het opstarten van de eerstvolgende bestelling krijg je een pop-up venster
met de vraag of je de bestaande bestelling wilt ‘aanvullen’ of een ‘volledig nieuwe bestelling’ wilt beginnen.

Je kan je bestelling altijd aanpassen. Eenmaal verzonden kan ze niet meer gewijzigd worden.
Heb je een fout in je bestelling doorgegeven? Neem in dat geval  contact op met de besteldienst.

Eenmaal je bestelling geplaatst krijg je automatisch een bevestigingsmail met een overzicht van je bestelling en de gevraagde leverdatum.
De bevestigingsmail wordt doorgestuurd naar één of meerdere e-mailadressen die je kan doorgeven aan onze besteldienst of je vertegenwoordiger.

Je kan altijd onder ‘Historiek’ de bestellingen van de laatste 5 dagen raadplegen.

Problemen bij het plaatsen van je bestelling?
  • Check of je de juiste inloggegevens gebruikt
  • Check of je online bent
  • Maak het cache geheugen van de PC/laptop/tablet leeg en open de link opnieuw.
    Hoe het cache geheugen wissen? Dat vind je hier.
  • Check of je de juiste “gewenste leverdatum” ingevuld hebt.
    Onder ‘Bestelinformatie’ bovenaan de bestellijst + de datum moet in de toekomst liggen.
  • Check of er producten in je bestelling zijn die aandacht nodig hebben.
    Check of er fouten staan in de aantallen.
  • Check of er gewichtsartikelen bij zijn waar het gewicht nog niet is opgegeven.
  • Check in je historiek of de bestelling toch niet is doorgestuurd.
    Als ze daarin voorkomt is ze ook verstuurd.

Check of ‘automatische vertaling’ is ingesteld.

  • Instellingen van Google Chrome
  • Klik op ‘geadvanceerd/talen’
  • ‘Aanbieden om pagina’s te vertalen’ uitvinken

Check je spam-folder.
Zit je bevestigingsmail in deze folder?

  • Klik met de rechtermuisknop
  • Ongewenste e-mail → geen ongewenste e-mail
  • Neem contact met je mailprovider of de mail bij hen geblokkeerd wordt

 Staat je bevestigingsmail hier niet bij?

  • Kijk je ‘Bestelhistoriek’ na
  • Hier vind je je bestellingen van de laatste 5 dagen terug
  • Staat je bestelling er niet bij? Neem contact op met je vertegenwoordiger
  • Open je webbrowser (Safari/Chrome/Firefox/…)
  • Open https://webshop.agoraculinair.be
  • Klik op Delen
  • Klik op Zet op beginscherm (je kan de naam wijzigen naar “Online bestellen Agora Culinair”)
  • Klik op Voeg toe
Leveringsproblemen bij je bestelling?

Het Agora Culinair Team doet er alles aan om je bestelling tijdig en volledig bij jou te krijgen. Toch kan het gebeuren dat niet alle artikelen tijdig bij ons geraken.

Mocht dat het geval zijn, krijg je van ons ’s morgens voor je levering een e-mail met de manco’s. Je vertegenwoordiger krijgt die mail ook en kan samen met jou naar alternatieven zoeken. We doen onze uiterste best om je alsnog de bestelde producten te leveren.
Op je leverbon zullen de niet-geleverde artikelen NIET aangerekend worden.

Heb je een verkeerd product of een verkeerde verpakking gekregen?
Laat het ons zo snel mogelijk weten via je vertegenwoordiger of via onze vaste lijn of e-mailadres.
We doen onze uiterste best om het product zo snel mogelijk om te ruilen en je alsnog het juiste te bezorgen.

Op de hoogte blijven? Meer omzet?
Meer tevreden klanten?

Blijf op de hoogte van nieuws en trends.
Ontvang maandelijks inspiratie in je mailbox.
Meer dan 2.500 collega’s gingen je voor.